lördag kväll

nu kom jag precis hem efter att ha varit hos frida i några timmar. först fick duchess vara själv hemma, men jag hade koll på henne. vi hade skype på i fridas dator och i min dator så kunde jag se vad duchess höll på med. (stänge även av mikrofonen på fridas dator så hon inte skulle höra oss hela tiden) och det gick väldigt bra de första två och en halv timmarna, sen började hon bli lite otålig och yla och hålla på. så efter tre timmar gick jag och hämtade henne och hon blev så himla glad!
men under tiden när duchess var själv hemma så gjorde vi först lite mat, det blev en jättegod linssoppa, sen eter en stund gjorde vi lite drinkar och denna kommer jag helt klart göra igen: med barcardi breezer mango, sourz apple och sockerdricka, den var supergod! + att jag älskar färgen!
sen gjorde vi lite varm chokladsås och åt det med daimglass, och det var efter det jag gick och hämtade duchess, och det tog ett bra tag innan de lugnade ner sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0