jag skulle verkligen vilja...

jag sitter och kollar igenom massa fotobloggar och blir så grymt sugen på att fota en massa. men jag har ingen inspiration över huvud taget för det just nu, så det blir nog bara en massa hundbilder. ett tag fotade jag allt möjligt, jag ställde upp stativ för att fota vattendroppar, gav mig ut i skogen bara för att fota, satt länge och väntade med kameran framför ögat för att få de där ögonblicksbilderna. nu har jag inte ställt upp stativet sen jag flyttade hit, när jag är ute i skogen nu är det ju för att jag är ute och går med duchess och det blir bara inte att jag leter efter saker att fota ute i skogen, om jag ser en insekt så lägger jag mig inte på marken och skruvar på ett närbildsfilter. jag tycker inte att jag har tid för att vänta på de där roliga bilderna på hunden. det blir bara en massa tråkiga och fina bilder haha. fast jag saknar det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är så det är att vara småbarnsförädwr, Sanna. men visst saknar vi dina bilder. Lämna fröken hemma o ta med kameran ut o upptäck. Du är ju så himla bra på det... du vet det där med egentid är viktigt :) haha

2011-11-16 @ 10:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0