veterinären imorgon

först och främst: det är farligt att läsa om hundsjukdomar! haha då har man alltid en jättesjuk hund.
men men, upptäckte idag att duchess har som en liten knöl under ögat precis ovanför en tand- första tanken: tandrotsinflamation! så jag lyfter, trycker och känner på den och den ligger typ precis där tandköttet och läppen möts ovanför P4:an. så jag ringde till värnamo sjursjukhus bara för att höra vad de hade att säga. jag förklarade precis som det var och hon som jag pratade med där tyckte det lär som tandrotsinflamation och så sa hon att de inte riktigt hade utrustning för att dra ut tänder och att om jag har nära till jkpg borde jag ringa dit. och då hade hon ju itne ens kollat på hunden!
men jag ringde til jkpg och förklarade en gång till plus det de sa i värnamo, och hur som helst så har jag en tid inbokad i nässjö imorgon så ska de kolla på henne först, det räcker kanske med antibiotika.
men hon i värnamo skrämde ju upp mig ganska så rejält haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0