krångligt internet

tänkte bara säga att mitt internet är lite krångligt for the moment så det bli lite sådär med bloggandet. internetet i lägenheten funkar inte överhuvudtaget så jag fick lite panik när jag hade räkningar eftersom jag inte har betalat räkningar på ngt annat sätt än genom internet haha. men efter ett tag kom jag på att jag kan använda mobilens internet till datorn! himla smidigt måste jag säga. så räkningar är betalade och jag slipper sitta och surfa enbart i mobilen :)
i tisdags stannade jag kvar på internatet när skolan hade slutat, så vi var ett gäng som satt och tjötade en hel del, vi gjorde trossar (hundleksaker som vi ska sälja på MyDog) och några bakade julgodis och vi åt tomtegröt! en himla trevlig kväll måste jag säga!
igår stannade vi också kvar en stund, skolan slutade kl 16, och kl 18 skulle Nordic hundfoder komma och ha en liten föreläsning med oss, så vi gick till internatet och gjorde lite fler trossar och tjötade ytterligare. och den lilla föreläsningen var väldigt intressant. om jag hade plats (en hel frysbox och ett till kylskåp) skulle jag gärna ge Duchess enbart färskfoder, hon har fått det idag och hon älskade det, men verkade inte förstå att hon verkligen fick äta allt det där goda! men äckligt var det att ge det till henne, det är ju massa nermalt äckel som Oxkött, Vom, Ångkokt Korn, Potatisfiber, Kalk, Oxblod, Mineraler och Vitaminer (kopierade från deras hemsida) så det är inte så mysigt att ta hand om när det börjar tina

Kommentarer
Postat av: mamma

haha speciellt inte för en vegeterian kanske? Klart hon gillade det:)

2011-12-02 @ 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0