brandsäkerhet

var inne på gislavedshus hemsida innan och fick syn på rubriken "POLISEN varnar för bedragare som vill in i lägenheter" typ en halvtimme efter jag läste det kommer den någon och ringer på och ska prata brandsäkerhet med mig och frågar om han får komma in, så jag säger bara att min pappa är brandman och att jag inte har tid. sen går jag in och läser lite mer vad som stod på hemsidan " Nu finns det ett antal bedragare som knackar på och vill in i lägenheter och villor. Man påstår bland annat helt fräckt att man skall göra brandinspektion, har något att sälja eller har svältande familjemedlemmar i hemlandet som man samlar in pengar till. POLISEN rekommenderar att man avvisar dem med en gång och ringer POLISENS tipstelefon 070 965 33 28 DIREKT. Om man bor hos AB Gislavedshus och någon utger sig att vara från oss ring 0371-81370 och kontrollera."
lite skumt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0