Åska i december!

typ en timme i natt har det varit sån sjuk åska! jag vaknade till och såg att det linkade till lite och tänkte åska? ne inte nu det är ju december. haha men oj så fel jag hade. duchess vaknade knappt ens, bara av de stora smällarna kollade hon upp lite men hon somnade fort igen. till skillnad från mig då. vid halv 6 hade det varit över en stund och jag hade en timme kvar att sova. men vid kvart i 6 insåg jag att jag lika gärna kunde gå upp, annars skulle jag ju bara vara jättetrött när klockan ringde.
idag har vi iaf en kort skoldag, till ca 12, så duchess får vara själv hemma. klassen ska iväg på studiebesök idag i halmstad till någon som utbildar tandhygienister hos djur, eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0