halsfluss

stackars duchess undrar nog vrf hon inte får så mkt träning som hon brukar få. det här med att inte dra i kopplet är hon ju faktiskt ganska duktig på, men vi ska vara konsekventa i två veckor, inte en enda promenad när hon drar i kopplet. kan säga att det inte är det lättaste när man inte kan prata. allt jag säger låter som mummel. duchess tar inte heller sin mat innan jag säger varsågod, eller just nu mummelmummel som hon inte riktigt förstår. stackarn.
igår kändes det ändå ganska okej i halsen jag kunde till och med äta en toast. men idag få jag knappt i mig frukosten som är mjölk och cherrios. och som det ser ut nu stannar jag nog hemma från skolan imorgon, vilket jag verkligen inte vill.
men jag tycker ändå mest synd om duchess som inte förstår mig och bara får ligga inne och inte göra mkt. jag var nyss ute i fem minuter och blev helt genomsvett när jag kom in. för att aktivera henne lite har hon fått sin mat utspridd på gräsmattan, jag har lagt godis under burkar och filtar. kom gärna med lite mer förslag man kan göra för att aktivera hunden utan att prata haha

Kommentarer
Postat av: Mariann Gustafsson, mormor

Så ledsamt för er båda två, att ni inte kan aktivera er p.g.a. halsfluss. Hoppas den ger med sig snart! Annars verkar ni trivas både du och vovven!

Och vad jag gillar att du börjar skriva i bloggen igen! Jag har ju inte facebook, så bloggen tittar jag i istället ganska ofta!

Ha det så gott, och att du blir frisk i halsen fort!

/mormor

2011-08-28 @ 18:03:07
Postat av: Ida

Har du klickat in henne än? svaret på det är väl troligtvis ja :p haha.

Prova att träna in lite konster med hjälp av bara klicker och handkommando :p

2011-08-28 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0