glömde kameran

jag råkade visst glömma min kamera idag. idag har duchess fått en stallkompis :) lilla Zelda som är en blandning på portugisisk vattenhund och cocker spaniel, jättesöt! Zelda och Frida bor även här typ en minut gångavstånd så vi kör varannan dag till skolan.
idag har också varit en sådan dag när vi bara går igenom mycket. första lektionen gick vi en promenad med alla hundar (12-13 st) och det gick jättebra för allihop. sen var ju djursjukvården lite speciell. våran lärare fick ett samtal om att de skulle avliva en gris, den var sjuk och kunde inte skickas till slakt. så det man gör med sådana grisar är att de avlivas och skickas iväg för att brännas. då för att vi ska lära oss lite så obducerar de på djuren. så idag har jag fått se insidan av en gris. väldigt intressant faktiskt.
sen på nästa lektion gick vi igenom lite kort och gick en promenix till :)
nu är vi trötta så jag ska snart kolla på greys anatomy och duchess sover för fullt!

Kommentarer
Postat av: Ida

ååhh, vad roligt allt låter :p Jag är lite smått avundsjuk. Kan inte påstå att min utbildning är speciellt rolig för tillfället :p

2011-08-23 @ 20:57:15
Postat av: Nathalie

Jag har en tävling i min blogg just nu där man kan vinna ett presentkort på 500:- hos familjesmycken. Var gärna med!

Välj bara kategori pågående tävlingar så kommer du till tävlingen

2011-08-23 @ 23:50:41
URL: http://nathssfoto.blogg.se/
Postat av: mamma

men du skule ju fota lite hemma med!!??

2011-08-24 @ 23:52:52
Postat av: mamma

men du skule ju fota lite hemma med!!??

2011-08-24 @ 23:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0