min nya "piercing"

jag var i jkpg igen igår, marika skulle köpa kläder så jag följde med. det blev inga kläder till marika hon köpte en iPod. och jag gjorde en indusrial peiercing som jag egentligen inte tycker är ngn piercing eftersom det är i örat. men har den ett namn kan man ju använda det ^^

det gjorde iaf sjukt ont, och jag skulle aldrig göra om det så jag hoppas inte det blir infekterat eller nått. och så vet jag ju att mamma tycker att mitt vänstra öra är så fint nu med den nya "piercingen" och mitt lilla töjhål ^^

det blödde en del när den gjordes

på bilden har jag en kanyl i det översta
hålet, spetsen syns lite under blodet ^^ nu en dag senare




och jag tänker aldrig se normal ut på ett enda kort!

(bilder från kompaktkameran)

Kommentarer
Postat av: Nat von OCD

IIIsch. Industrial lär göra sjukt ont, och då är jag ändå piercad och tatuerad.

2009-10-05 @ 14:29:17
URL: http://natvonocd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0