Massträning åt folket!

jag och ida började prata om svininfluensan och vaccineringen, och vi tänker inte vaccinera oss! vi tycker att media förstorar upp allt det där. "svininfluensan är farlig- vaccinera er!."   "folk dör av vaccinet!" hmm.. vi tycker ist att det är fetma som är problemet. jag såg här omdagen att 54% av männen i sverige är överviktiga, och 39% av kvinnorna. det är farligt att vara fet också. så vi kom på att vi borde börja med massträningar för svenska folket, det kommer vara jag och ida som håller i detta.

Vi kommer också få massa betalt av staten för detta eftersom det kommer minska sjukhuskostnaderna något enormt! men tyävrr så har inte detta något lyckligt slut för mig och ida. eftersom vi håller i träningen, får vi själva ingen träning då vi måste gå omkring och hjälpa alla. så det slutar med att det bara är vi två i hela sverige som är överviktiga..

haha så kan det gå när man börjar disskutera saker på msn XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0