hundutställningen

Igår var det hundutställning på ivö, efter att ha varit hemmifrån ca 17 h är man ganska trött när man kommer hem. själv tycker jag att utställningen var låååååångtråkig efter ett tag. tascha ställdes runt 15.30 första gången och vi behövde vara där klockan 10, så det blev mkt vänta under dagen. för tascha gick det väl ganska bra med tanke på att hon är tjockis och nästan pälslös :) hon fick ett ck iaf. lotus blev BIS-2 :)

Lotus



Vi fick se lite skydd, det var kul att se med en terv och inte en malle som det alltid brukar va.



Detta var nog dagens sötaste valp :)




Alla fyra belgarna i valp-form; laekenois, malinois, groenendael och tervuren



Jag ställde tascha i avelsklassen och Paschas grupp vann :)




på hemvägen stannade vi vid en sjö så jag kunde få ta kort på solnedgången :)



Kommentarer
Postat av: Carro, Paschas matte

Tack för att ni orkade stanna kvar =) Tyvärr är det ju ALLTID hanarna först... Den som kom på den regeln måste ha varit karl haha.

Kul att du fick med ett kort på avelsgruppen, jag var jättestolt över den och såklart även placeringen Best In Show på den. Tack Tascha för att du var med. Utan dig - ingen grupp!

Vilket UNDERBART foto på solnedgången. Ett äkta vykortsmotiv verkligen.

Hoppas vi ses snart igen

Carro, Pascha & Virus

2009-06-01 @ 10:10:49
URL: http://www.callencos.se
Postat av: Rita

Vilken fin blogg du har Sanna och tack för att du skryter med Lutte :D

Hoppas du hade en fin studentdag igår.



Kramar från familjen Rydenståhl

2009-06-13 @ 12:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0