wiiiuu

kom på att jag har slutat för idag! yay! och igår kväll var jag duktig och gjorde klart mina två fysik- hemprov :) men min skrivare var lite konstig idag på morgonen, texten blev sne och papprerna gick sönder, men om jag satt och höll lite i pappret gick det ganska bra, det blev bara lite sne text men hela papper. så jag ska exprimentera lite med den sen. och nu har jag bara 17 skolsaker kvar! nedräkningen är igång. innan igår kväll var det 19 ^^ och denna veckan ska jag göra ett ma-prov, eller egentligen två, men det är bara ett som jag har efter mig. 

nästa vecka blire kemiprov och fysikprov, och jag känner mig taggad för fysiken! och kemin börjar ja faktiskt koncentrera mig lite på nu eftersom jag fick bra resultat sist- 24/30 på ett kjell-prov :o jag trodde inte att det var möjligt.. men det var det :D

nu ska ja upp och hitta felet på skrivaren, och ta med lite papper upp för mina tog slut (a)

Over And Out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0