ska snart bort..

..men jag hinner nog en liten kort blogg innan :)

idag har jag varit ledig eftersom vi har hemprov i fysiken och vi hade dubbeltimme med matte i går. jag skulle också ha haft matteprov igår egentligen men när jag skulle kolla igenom lite snabbt i onsdagskväll insåg jag att jag hade glömt det mesta, så matteprovet blir nästa vecka ist. men en bra sak från igår var ju att studentmössorna hade kommit :) så nu är jag en studentmössa och ett champangeglas rikare!  egentligen hade jag ju tänkt att ta kort på det men om man lyckas glömma sin lilla kamera på internatet går det inte så bra :p

idag har jag gjort en del på fysikprovet, men det är fortfarande två frågor som jag inte fattar.. dumma fanemoska frågor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0