studenten närmar sig!

nu är det 87 dagar kvar till studenten och vissa i klassen kommer inte ha några mer lektioner, en del har några lektioner och jag och carro har massa lektioner :b

idag på fysiken föreslog carro att vi skulle åka och leka laaaazerdooom med fysikgruppen, fanemo och kjell XD fanemo skrattade åt henne..

Och jag tänker inte ändra något mer på bloggen igen förrän jag har min dator igen, för att sitta i datasalen och trixa och sånt är tråk och det tar tid eftersom jag typ inte kan några av alla html-koderna utantill och måste därför sitta med papper från webdesignen och flera internet- flikar uppe..

nu ska jag nog gå upp till mitt kära rum och skriva lite fysik, göra klart det allra sista på min hemsida och såklart kolla lite på kyle xy :D

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0