mjau

okej det blev inte riktigt som jag hade planerat igår.. det blev att springa en runda runt skoljoggen med träningsvärk ist.. det kanske var bra för nu är träningsvärken borta :D och jag märkte att jag är en enstöring som springer bäst om jag springer själv med min mp3 och inte med någon annan :b men det blev iaf att dra upp allt jag hade stickat :o och det var mycket, jag hade aldrig trott att det kunde va så jobbigt att rulla ihop ett garnnystan XD

idag är jag ju iaf ledig, dagen började med att mobilen ringde kvart i åtta, men det gjorde inget för pigg som jag var då gick jag upp, eller jag stannade kvar i sängen och kollade på tre avsnitt av greys anatomy och stickade..

och nu tänkte jag sitta i datasalen till halv ett sen ska jag nog öva lite till dagens matteprov.. och lite till morgondagens..

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0