ledig en torsdag :o

då ska man vara ledig imorn då.. undrar vad jag ska hitta på då? soooova iaf :) men sen.. kanske gå ut en runda med kameran, det var ett tag sen den rastades nu... jag ska iaf göra ett matteprov imorn, det första i d-kursen och jag har lärt mig häredning av derivatan mha derivatans definition :D känner mig extremt stolt! på fredag ska jag btw ha det andra provet i d-kursen.. på måndag är det kemi prov som gäller sen är det inga mer prov innan lovet :D :D :D det var värt tre :D

och jag hade egentligen tänkt att sticka ut och springa idag, men jag har fortfarande träningsvärk och det är nog inte bra att springa då (a) tror att man tappar benen då eller något, och det skulle ju vara dumt att riskera det (a) och jag kom precis på att jag inte har stickat på lääääänge!!!! ska nog dra upp allt jag har gjort och ladda ner något mönster att sticka efter.. då har jag ju något att göra imorn!! kan ju sitta ute på balkongen i solen och sticka! det blir ju bra ^^

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0