fredaG

hihi ida, det var kul med stora G :å jag ville också testa det :p

igår gjorde jag ju då ett matteprov, det gick inte så bra iaf men jag klarade uppgiften med att definera derivatans definition av derivatan av en produkt :) känner mig stolt över att jag lyckade plugga in det och faktiskt lära mig första det användbara matematiska knepet +f(x)g(x)-f(x)g(x) matteprovet idag gick däremot bättre, jag kan det här med trianglar och vinklar! nu kan jag ju stolt säga att jag kan räkna ut vinklar och längder på kateter och hypotenusa i i stort sett vilken triangel som helst.. när man nu ska ha annvändning av det..

igår åkte jag och marika till a6 för att köpa en rosa klänning till ida.. hoppas att du tycker om den ^^

btw så är tascha underbar nu, en underaktiverad belgare men boreliamedicin är kul! något att göra :D  men man kan ju inte göra för mkt med henne eftersom hon faktiskt går på medicin..

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det heter medicin...

2009-04-08 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0