äntligen klar med webdesignen :)

nu har jag skickat in min hemsida till båran lärare och det är skööööönt att va klar. även att jag borde fixa lite på bloggen :p men de tfår fortfarande vänta lite till..


Nu har jag precis kommit tillbaka från Jönköping, efter att ha vart där med pappa och tascha. hon fick åka på besök till veterinären eftersom hon har haltat ett tag nu och idag spydde hon lite och bajsade myyyycket.. och det var löst :å men jag tror att det hade gått att vänta ett tag för att se om hon blir bättre men det tror inte mamma..

jag passade på att köpa en ny fm-sändare när vi var iväg också och jag hoppas att den funkar bättre än den jag hade sist.. jag vill ha annan musik än GC och Kiss nu  :p

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: mamma

"båran" lärare....bra stavning

2009-03-17 @ 18:26:16
Postat av: Maria Sedström

Självklart är det skönt att vara klar, bra jobbat! Din hemsida är jättebra, du får höra av dig om du vill ha hjälp med att lägga ut den på nätet.



Hälsningar

Maria

2009-03-19 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0