Studenten!

Nu känner jag mig pigg nog för att skriva lite om studentdagen :)

dagen började med att mobilen ringde kl 06.00. jag skulle packa klart allt i mitt rum och göra mig i ordning och gå ner mot champagnefrukosten.

jordgubbar, melon, frallor och champagne bjöds det på

 

sedan var det tal, stipendieutdelning m.m i sporthallen. vi hade lätt de bästa presenterna till alla lärare! efter det bar det ut mot rogberga kyrka i regnet. alla sitter och väntar på att det ska sluta och tillslut gör det det! :) vi springer ut och för en stund så regnar det faktiskt inte!

massa grejor runt halsen blir det!




sedan blev det iväg mot flaket.




och iväg mot jkpg!




och det började faktiskt inte regna förrän vi kom in i jkpg, men det var det ingen som brydde sig om vi hade fullt upp med att skrika :) lite halsont har det varit nu, men inte så farligt ändå tycker jag.

hemma en stund med paket, mat och släkten,

Student 2009 ffs!



sen blev det jkpg igen och studentfest på sliver och det var kul! en jättelyckad dag och kväll måste jag säga. vi borde göra det här oftare! ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0