Aj?

nu har jag lyckats igen.. att bränna mig XD jag är nog allergisk mot solen :å mamma säger iaf att jag är allergisk mot ngt och det måste vara solen!  har varit ute på sjön ett X antal timmar idag.. badat i massor! :D och på lördag ska vi till skara sommarland! då ska jag också bada massor :D och åka karuseller :D

och jag har fått mail från en ny USA:isk familj. allt lät inte lika perfekt som den andra familjen, men de här bor 25 minuter med tåg från New York City, och det är väl inte så fel.. fast jag kommer nog göra av med mina pengar XD de har en son som är 13 år. och jag ska vara "mer som storasyster än au pair", och det är jag ju bra på! XD de har en hund och en katt. det är väl ungefär det jag har fått veta. och just det! Jake (ungen) åker skateboard, så jag kanske kan få lära mig något! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0