cykla mer idag? nej tack!

idag har jag jobbat på som vanligt, vad duktig jag är ^^

sen hade vi; jag, ida, johanna och ,marika bestämt att vi skulle ut till nässjö brukshundsklubb och träna lite med vovvarna, eller marika skulle bara vara där ^^. och jag bestämde mig för att cykla ut, ca 1,5-2 mil. det var varmt och jobbigt och tog ett bra tag innan jag ens kom ut från eksjö, tro det den som vill men eksjö kan vara större än vad man tror speciellt om man cyklar med en hund och det går sakta XD   

sen när vi hade cyklat i si så där 30 minuter, och då har vi precis kommit ut från eksjö ^^, så börjar dom skjuta en bit ifrån oss, tasche tyckte inte om detta kan jag ju säga! jag fick släpa med henne, men det blev lite för jobbigt efter ett tag, så jag gav upp och ringde till mamma som skulle komma och hämta mig. men sen ringde hon och sa att det inte var någon bensin i bilen. och när jag börjar cykla hem upptäcker jag en järnväg, och trodde att det var där marika menade att jag skulle svänga. så då svängde jag upp där och cyklade ett tag. men jag gav upp ganska fort. då hade jag varit ute och cyklat i en timme. så jag vände och började cykla hem igen. det slutade med en cykeltur på ca 2 timmar ^^ och så var jag tvungen att gå in på eniro och kolla hur jag hade cyklat, och den järnvägen där jag svängde in var fel fel fel!

MEN jag var nästan vid den rätta järnvägen när jag vände ^^ så det kan gå när man ger sig ut på en cykeltur utan att kunna vägen och inte har någon karta med sig ^^

tascha och jag var iaf trötta när vi kom hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0