tre timmars lekrion på två dagar..

idag har jag haft en timme matte, och kommer inte ha någon  mer lektion heller för den delen. och imorn kommer det vara en timme matte och ett fysikprov.. yay! vilken tur at tja har bil så ja bara kan åka hem när jag är klar med allt och slippa vänta på jobbiga tåd :D

igår var jag ute och tränade hanke lite, han fick leta efter grejerna utan att se var jag droppade dom :o och han klarade det! grattsi till hanke! sen lärde jag honom var tummen och pekfingret sitter XD

men nu borde jag egentligen gå upp och öva lite till det underbart roliga fysikprovet imorn :å jag borde också skriva klart en bokrecenssion.. men jag får se, jag har ju så mycket annat att göra.. eller inte :å

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet han var tummen och pekfingret sitter? xD

det har han inte berättat. :å

2009-03-13 @ 19:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0