slut för idag

för en halvtimme sen slutade den här dagen, det är lite segt för jag vet inte vad jag ska göra :/ men men, jag och pavve ska snart gå ut med hanke och träna lite uppletande, så ja hoppas att han blir lite trött av det.

den här dagen började med att mobilen ringde klockan sju, men trött som ja var orkade ja inte gå upp förrän kvart över ^^ tjugo över sju gick jag och hanke ner mot hundstallet som ska öppna vid halv åtta, klockan åtta kom dom och öppnade idag så jag hann inte äta frukost. då blir jag lite sur på dom.

sen hade jag en timme kemi, och jag är så glad för att vi bara har en timme åt gången, jag kommer ihåg hur jobbigt det var i ettan när vi hade det i tre timmar på fredagarna! usch och fy och blä för det!

sedan hade vi två timmar fysik, och jag tror faktiskt att jag tycker att det är kul med fysik, det är ju inte tråkigt iaf, och tiden går jämt så fort ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0