Morgonpromenader

nu har jag precis kommit tillbaka från dagens morgonpromenad. även om hanke är en sån hund som vaknar vid halv åtta gick vi inte ut förrän halv tio :) han måste ju låta mig sova lite :b tascha och hanke sprang omkring och busade i snön och hade kul. det är tur att tascha är så vallig som hon är, annars vet jag inte om jag hade vågat ha dom lösa. men nu är det bara ropa in tascha så vallar hon in hanke också :) väldigt smidigt..

igår var vi ute och gick i skogen och till en början fick hanke nöja sig med att gå i långlina, och jag kom på att ja inte hade de bästa vantarna för det. men sen fick de busa lite

bus pågår




sen fick hanke träna lite uppletande. vi körde bara ett skick, men han verkade tycka om det och det gick väldigt bra.. så det kommer vi nog köra lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0