Gott nytt åååår!!

jaha. nyår. inte en kul dag för min lilla hund. men när idag är över är det ett helt år till nästa gång. känns konstigt att jag inte kommer vara i sverige då. men så är det. jag ska dra iväg till jkpg så snart som möjligt när jag har sålt bilen och köpa lite grejs till lilla usa. nu fick pappa larm igen. andra gången denna morgonen, innan brann det i ett el-skåp.

men nyår!
marika ska komma hit någongång. hon är dålig på att bestämma så jag vet inte när. då ska vi fixa lite med våra krokodilhattar och göra dem nyårs-aktiga. min är ifs redan klar. och sen åker vi iväg till helena och tomas. och så kommer det mer folk. och blabla ja orkar inte skriva mer nu :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0