kameraletning + cupcakesbakning

det var ett tak sedan jag bloggade nu ^^
just nu sitter jag iaf och letar efter en liten smidig kompaktkamera som kan vara kul att ha med sig de gånger systemisen är för stor (vid utgång, liseberg och lite andra tillfällen) men jag vet inte vad jag vill ha för nåååååttt.. tycker ju om nikon, men de har inte så många kompaktkameror. det smidigaste är väl att gå in på typ media markt eller nått där de har typ 10000 kameror och testa sig fram lite. så det är tur att jag ska till jkpg på torsdag :D

nu väntar jag också på att mina cupcakes ska svalna så jag kan gå in och göra de fina med rosa och grön frosting och strössel :D

btw så drar jag till kreta den 3 september :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0