då är man snart arbetslös..

två dagar kvar till arbetslösheten, och jag längtar! jag har ju inte varit ledig någonting! tror att det var påsklovet senast :/ och just ju orkar jag inte bry mig ett skit om hur det går med mitt au pairande jag borde lägga upp nya grejor, men sånt orkar jag inte med nu. ist kom jag på att jag vill söka jobb i idre under vintern som kommer så jag håller på att skriver ett cv till det. men när jag väl har varit ledig ett tag kanske jag börjar tänka på min au pair ansökan. 

två dagar. två dagar. två dagar.. snart snart snart. ledig ledig ledig :D

jag är nog ensam om att bli glad över att vara arbetslös XD

Kommentarer
Postat av: ida

jag var också jätteglad dom första dagarna. haha.

men jag tror att marika fortfarande är glad xD

2009-08-12 @ 21:19:31
Postat av: marika

Marika ÄR fortfarande glad :D

2009-08-17 @ 14:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0