Våååååår!

Nu är det vååår! och jag är glad! hoppas att påsklovet kommer innehålla något av detta vädret, jag måste nog nästan bada då.. 26:e april förra året och det måste ju givetvis slås.. nu har jag iaf skrivit klart om Rutherfordium och det är ett tråkigt grumndämne innehållande 104 elektroner. det upptäcktes 1964 i Sovjet. ämnet är uppkallat efter Ernest Rutherford.. säg till om det är någon som vill veta mer, men det tror jag inte :å

imorn blir det jobbigt att skolan börjar vid kvart över åtta som vanligt när man har börjat 10.45 nu två dagar i rad, det är ganska lagom tid att börja skolan egentligen, då är man lagom utvilad.. kanske borde införa det som idé, speciellt om man har ett schema som vi i 3FM, carros nya namn på våran klass, nv låter tråk och vi är som en liten familj så det fick bli fm ^^.. nu ska jag gå och äta mat och jag hoppas att det är god mat för jag är hungriiiig! sen ska jag gå på promenad till ica och köpa vindruvor tror jag.. för det är gott.. och jag har inget att göra.. kanske borde jag se på Beauty and the beast nån mer gång denna veckan, har sett den två ggr än så länge och det är helt klart nny favvo-film :)

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0