jag ÄR duktig!

just nu sitter jag med datorn ute på altanen och skriver om marsvinssjukdomar, jag har än så länge skrivit om två stycken; C-vitaminbrist och lunginflammation. tänkte att det räcker på marsvinsdelen. tänkte skriva om tre sjukdomar hos någon annan liten gnagare. tror att jag ska välja gerbilen :)

Bärbara datorer och trådlöst internet är en underbar uppfinnig! :D

Taschen ligger i skuggan och ser ut att ha det väldigt bra :) vi ska nog ta och gå ut till brukshundklubben och träna lite sen, men vi kan bara köra typ ett varv, så jag kommer få träning iaf; gå till brukshundklubben, plocka fram alla hinder till en bana, springa ett varv och se dum ut, plocka undan alla hinder och sen gå tillbaka.. men men jag har iaf kamerabatteriet på laddning nu så den får vara så snäll att följa med ner sen.

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: marika

att se dum ut är det viktigaste!

2009-04-04 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0