inga bilder..

det kommer nog inte att bli så mkt bilder i veckorna utan det blir nog på helgerna när jag sitter vid min dator ist för en dator i skolan..

nu har jag ätit mat och innan det var jag inne i jkpg och inget gick som det skulle! började med att jag åkte in till stan eftersom jag skulle in på gina och löpa en bikini, och eftersom jag inte hade några mynt till parkeringen gick jag in på one och växlade och fick en tia, sen gick jag till parkeringsgrejen och betalade och la i tian, men inget hände.. det funkade inte att trycka på biljettknappen eller pengarna-ramlar-ner-igen-knappen. så jag åkte till biltema och skulle köpa lack till bilen, men det var svåååårt att hitta rätt, så det får pappa ta imorn. sen åkte jag till a6 och yay jag hittade ett skrivbord även om det inte blev det jag skulle ha, men det kom jag på först efter ca två varv nere och två varv uppe på ikea. sedan åker jag tillbaka till centrum och allt fungerar :) sen när jag åker hem håller jag på att bli påkörd av en gubbe två ggr! gubbar borde inte få ha körkort..

Kommentarer
Postat av: ida

haha.. det lät som en lyckad dag :p

2009-04-14 @ 22:04:23
Postat av: mamma

What a day!!!

2009-04-14 @ 23:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0