en lov-vecka går så fort..

imorgon är sista dagen med påsklov :/ sen är det dags för skola igen, men jag kommer ju att vara ledig på fredagar och bara har 4 h lektion om dagen så det ska jag nog överleva i ca två månader :)

imorgon ska jag iaf vara barnvakt, jag måste skicka in allt till au pair- grejen snart... och jag måste hitta några mer barn att ta hand lite om, och någon måste skriva en personlig referens åt mig, och jag måste skicka in mina betyg, och jag ska scanna in allt jag har nu och skicka iväg, och jag måste skriva ett brev om mig själv på eng.. men det kommer nog gå bra.. jag funderar på att vänta lite till och åka iväg i typ oktober ist, bara för att få vara lite ledig innan.. och jag längtar till att få fira halloween i USA, gissar på att det är liiiiiiite skillnad mot hur det är i sverige.. och jag hoppas att jag får följa med och trick-or-treat:a :D

Kommentarer
Postat av: ida

haha. du får vara barnvakt hos mina überaktiva kusinbarn i Mullsjö XD

2009-04-13 @ 10:08:57
Postat av: marika

jag vill också fira halloween i Usa :P

2009-04-13 @ 11:37:27
Postat av: Anonym

du kan vara barnvakt åt marika och mig kom jag på nu!! :D

2009-04-13 @ 16:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0