Woho för världens roligaste bok!

som är Körkortsboken XD har varit riktigt duktig nu och läst 178 sidor i den idag :D bara hälften kvar..

idag har det bara regnat hela tiden, utan när jag var på marknaden i 20 minuter. det är typ fjärde?femte? dagen i rad som det regnar nu.. undrar hur länge det kommer göra det.. tänk vad kul om det hade snöat så mkt ist då hade det ju varit typ två meter snö :D fast då hade ja ju drunknat i snön :( och det hade inte varit så bra :b

på tal om snö så kommer det inte bli någon skidåkning för mig den här vintern :( jag hade ju tänkt att åka till sälen med skolan, men den veckan är vi i egypten.. och ja åker faktiskt hellre dit än till sälen i fyra dagar :b så jag får väl dra med mig ida och marika till ngn backe på jullovet eller nått :D en perfekt plan!

Kommentarer
Postat av: ida

...förutom det att du troligtvis kommer få döda både marika och mig för att få med oss. om vi inte får åka pulka förstås. :å

2008-09-10 @ 19:14:44
Postat av: marika

håller fullständigt me ida! :P

2008-09-11 @ 08:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0