snart är det helg!

och jag har inte skrivit så mkt på ett tag nu..nu sitter ja i datasalen med min dator och solen är elak och lyser i mina ögon.. det är jobbigt.. jag funderar på om ja ska byta plats.. men det orkar jag inte :b

den här veckan har också vart en slapp-vecka.. slutat tidigt typ hela tiden och det är lite segt eftersom det inte finns så mkt att göra på internatet..  idag när vi slutade tidigt skulle jag och marika skriva en grej i datasalen.. men det fanns inga lediga datorer, så vi satte oss i tidningsrummet och kollade på wall-e XD

imorn är det helg! :D vad kuuuuul! eftersom jag har så otroligt mkt mer att göra när jag är hemma :å hoppas att alla förstår ironin i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0