Se upp där ute!

Nu ska jag snart iväg och köra lite nere på körskolan, så de som befinner sig i närheten; se upp!

senare idag bär det av till jkp tilsammans med ida, och hon ska köra...hmm vågar jag? jo det gör jag faktiskt.. fast ja måste stanna i nässjö och köpa en fjärrkontroll till min kamera först, det kan ju va kul att ha :)

jag kommer nog att skirva mer sen när jag har kommit hem

lite uppdatering:

nu har jag vart iväg och brummat lite på stan, jag har övat på vändningar i korsningar och parkera. sen kom vi fram till att ja bara ska ta tre lektioner till.. ja vill köra meeeer, jag kommer inte att klara det annars tror jag, men det tror tydligen min körskolelärare.. på hemvägen köpte jag mat; billys med mozzarella :)  så nu ska ja äta lite innan vi ska iväg till jkp, fast det var visst ett tag kvar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sanna.. jag har med en blogg nu... :S

och du är elak! :å

2008-09-08 @ 10:10:49
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0