Regn, regn, regn

Nu regnar det massa, jag har vattenfall utanför mitt fönster :/

och jag och ida har varit i jönköping idag för att ja skulle handla byxor på carlings, men det blev inte riktigt så.. ja hittade inga jag ville ha, eller det var ett par som var helt ok men dom kostade 999 kr och det tänker inte jag betale för ett par vanliga jeans.

istället åkte vi till a6. och när ida skulle parkera var det lite kul:
-vi kommer till parkeringen där det är en massa tomma rutor
-ida hittar ett ställe, och ja säger typ "kolla nu kan du ju köra hela vägen fram" det var två rader så då skulle hon ju slippa backa ut
-ida kör fram och ser att framför är det även en tredje rad och tänker parkera där ist
-jag säger ; men då måste du ju backa ut...
- *tvärbroms*
 haha XD

sen gick vi omkring på a6 ett tag.. just det vi gjorde ju bort oss lite inne på ikea också, genom att bara vara oss själva

dagens inköp blev:
- två par jeans från bikbok
-ett par skor från h&m
- en nikon Ml-l3 (fjärrkontroll till kameran)
- ett svart nagellack

och mitt mål med att göra slut på mina pengar lyckades ganska bra, har nu 47 kr kvar! :D

Kommentarer
Postat av: Sjöström

HAHAH :D fick man dagens skratt oxå :D

2008-09-08 @ 23:24:13
URL: http://jsjoestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0