och jag ska va kvar i skolan till 16.20

yay för det.. eller inte.. men snart ska jag gå på mattestöd..tänk om det är en massa tröga personer där som inte klarar a-kursen.. då kommer ja ju få spunk på dom.. men den klarar nog alla tror jag.. om en kvart börjar det.. och ja, jag bloggar för att ja inte har ngt annat att göra.. jag tycker att fler av mina kompisar borde vara lika flitiga som jag när det gäller att blogga :å

idag i skolan hade vi svenska, fotografering och etologi.. på svenskan kollade vi på en film om skånska, sen tog vi kort till skolkatalogen.. gissa vem som fick sitta ner i år igen.. men johanna fick stå! det var elakt.. sen på etologin gjorde vi lite om fågelsång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0