nu är mitt sommarlov snart slut..

idag är det min näst sista dag med sommarlov, sen är det ju bara vanlig helg och på måndag börjar skolan igen.. och min måndag morgon börjar med två timmar matte c! :s det är elakt! så jag måste snart börjar packa ihop allt som jag ska ha med mig till internatet det här året.. min säng tex :D fast den ska jag nog inte packa ner :å

nu har jag förresten precis vaknat.. det kommer bli lite jobbigt att gå upp kl sju varje dag.. dumma skola, vrf kan man typ inte börjar vid 9-10 någongång ist?? det skulle vara mkt bättre!

och idag kommer det vara ännu en såndär rolig dag när jag ska göra en massa ingenting. det enda jag gör är att sitta vid datorn/tv:n och gå ut med tascha :p så på ett sätt kan det ju bli ganska skönt att börja skolan igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0