Jag tycker inte om det här med regn!

jag förstår inte riktigt meningen med att det ska regna så mkt, det räcker väl med bara lite regn.. fast det är faktiskt ganska mysigt att vara ute och gå i regnet med gummistövlar och regnkläder..

nu har jag precis kommit hem efter att ha gått ner på stan och lämnat ida och hanke på tåget. så jag och ida har bakat våra goda chokladmuffins idag.. dom blev goda, vi hade massa choklad i :) och när tascha och hanke skulle busa lite utanför på trädgården var det mkt roligare att jaga varandra om man hade varsitt äpple i munnen :b

och igårkväll när ja skrev var jag ganska trött-flummig så ta inte det på för stort allvar :b fast allt stämmer ju faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0