internat kan vara tråkigt ibland..

som nu till exempel när jag inte har något att göra.. det var till och med så tråkigt att jag var ute och sprang skoljoggen innan.. det gjorde ont i mina knän.. men ja ska nog springa imorn igen efter min super-roliga skoldag!

idag slutade vi ju vid lunch och ja följde med marikas helt normala familj till max.. ifs var det inte hela hennes familj, men det får stå det ändå för ja orkar inte ändra.. och på max jobbar bög-max.. XD och jag orkade nästan äta upp en hel greenburgare idag :D ja åt lite mer än hälften :) det var gott..

nu har inte jag något mer att skriva.. 

over and out!

Kommentarer
Postat av: marika

hahahahahhaha bög-max XD

2008-09-23 @ 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0