Filmer och godis i massor!

Idag har det bara varit en sådan där dag när man egentligen inte känner för att göra någonting annat än att sitta framför tv:n med en stor godisskål. så därför blev det en sån dag :)

egentlien var det ju tänkt att jag och tascha skulle ha cyklat ut till brukshundklubben och tränat lite agility idag, men det är inte så kul i det här regniga vädret, så vi struntade i det.

jag och min lillasyster åkte ner och köpte ett kilo godis och bestämde vad vi skulle se för filmer, än så länge har vi kollat på harry potter 1. och film på när vi var små = väldigt underhållande eftersom man knappt förstår vad man själv säger :)


           jag passade på att göra lite fin konst av mitt godis :)


nästa film vi hade tänkt att se är he's the girl. kom gärna med förslag på bra filmer ;b

just nu sitter jag och lyssnar på serj tankian.. jag borde tröttna på honom snart, men det verkar inte som det än :b



over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0