ännu en skoldag som slutar kvart i tolv

det börjar bli lite många såna här skoldagar nu tycker jag.. det är tur att jag hade fysik igår så ja fick gå i skolan ända till 14.50 igår :p förresten kom ja på  en sak som vi pratade om igår.. http://www.theflatearthsociety.org/forum/ är en serriös sida med folk som på allvar tror att jorden är platt.. trodde att alla såna människor dog ut på typ medeltiden, men tydligen inte..

nu har jag varit hanke-vakt, men han tyckte nog att jag var tråkig som bara satt vid mitt skrivbord och räknade matte :b men efter ett tag förstod ja inget längre så då skulle ja skicka ett sms til ida och fråga om de var klara snart.. och när ja tar upp mobilen TUT TUT! så får ja ett sms av ida om att dom är klara..

och nu ska vi snart äta mat.. maaaaat.. jag är hungrig.. undrar vad jag får för mat.. för ja tror inte att ja får kasslergratäng iaf :å ja hoppas att ja inte får det iaf..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0