prov, prov, prov

Idag har jag haft två prov, matte C och fysik A.. fast jag tyckte faktiskt att dom var lätta.. och fysikprovet var lite kul för alla ffrågorna handlade om tomten "när tomten kom fram till gbg var han så glad över att det var snö där, så han kastade upp en snöboll i luften. hastigheten var 8 m/s, hur högt kastade han snöbollen?" som sagt kul frågor :)

och nu tycker jag att marika kan komma hem så hon kan scanna in häftet om gnagare och kaniner och skicka det till mig så att jag kan göra det provet imorn.. annars kanske jag kan få det av maria imorn på akvaristiken och sen öva en timme och sen göra provet.. hmm.. tänk om häftet finns på skolans blogg, det måste jag kolla.. 
   grrr.. det fanns inte där.. maria som säger att det är så bra med den där hemsidan, men det skulle fungera bättre om dom faktiskt la ut kursmaterial där.. och när jag ändå är inne på att klaga på maria kan jag lika gärna klaga lite till; på webdesignen klagar hon på att de tär för lite tid, för om vi hade mer tid skulle vi kunna lära oss så mkt roliga saker.. vi har nog haft lektion typ 8 timmar av 27.. morr på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0