Måndag

Och från och med idag kan jag säga att jag kommer hem nästa vecka! :s på ett sätt ska det bli jätteskönt, men sen kommer jag ju självklart sakna allt och alla här: katie, steve och hans skämt och komentarer, lizzy, mike, kompisar, hunter, ett smidigt liv när man bara åker och shoppar på helgerna och ändå alltid lyckas ha pengar, gå på bio med pat, och frozen yogurt, den smidga bilkörningen. Det svåraste när jag kommer hem kommer vara bilkörningen. Att komma in i det med manuell igen, att stopp betyder stopp och inte bara stanna (fast det kanske blir lättare när jag väl kör manuell), att inte kunna svänga höger vid rött ljus, att inte kunna köra om smidigt med 4-6 filer att välja på, att behöva hålla hastigheten bättre. Ja idag har det varit en sån dag när jag har tänkt på allt. Men sen en bra grej som jag fick veta igår: mamman till min valp har börjat löpa :D

Kommentarer
Postat av: mamma

ja, det är alltid lättare att gå från mindre pengar till mer, än tvärt om... men snart är du hemma i den svenska vardagen igen, på gott o ont ;) kram

2011-02-01 @ 00:00:03
Postat av: Cathrin

Åhhh.. förstår att det börjar känna riktigt verkligt nu, att du faktiskt snart kommer vara här hemma igen.



Spännande Spännande med löp på tiken!! =)=)=) Vi får hålla tummarna!!! =)=)=)



Snart ses vi gumman!!! KRAAAM!

2011-02-01 @ 15:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0