lördag



bild från igår..

idag har jag och karolina åkt till de två största köpcentrumen här, och i veckan tar vi det lilla som är nära.. kanske borde "glömma" mitt betalkort hemma. idag köpte jag två par skor (tre par egentligen, men jag lämnade tillbaka ett par duktig som jag var) jag köpte lite småsaker också. jag blev kär i en väska som jag kommer köpa i veckan. just idag var 70 dollar för dyrt för en väska, men jag har kommit på att det kommer vara en jättebra väska, man får plats med mycket saker i den, och en laptop får plats utan problem. och eftersom den är så stor kan jag ju trycka i massa saker som mitt handbagage på hemresan :)

imorn ska vi in till DC och se alla monument och sååååå.. TTYL!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Vad härligt det ser ut gumman =)=)=) Mmmhmm.. passa på att handla allt roligt nu, bara du får plats med det hem ;P Men låter juh som en suvverän idé med en stor o rymlig handbagageväska :P



Ha det nu så gott.. så ses vi snart =)=)



TTFN

2011-01-30 @ 11:13:07
Postat av: mamma

gillar Lizzys mössa. Syns var hon hör hemma :)

2011-02-03 @ 11:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0