flyttat

idag har jag flyttat ner alla mina grejer i källaren! det tog ett tag och jag trodde för en stund att jag skulle klara mig på två resväskor hem. sen kom jag på att jag hade nästan alla kläder i tvättmaskinen och torktumlaren och att jag hade massor av grejer som jag inte hade packat ner. så det får bli tre stora resväskor. nu har jag också anmält mig och betalat in för högskoleprovet i april. jag bara fick ett litet konstigt ryck och tyckte att jag behövde göra det. är jag konstig som längtar till att få skriva prov? haha

Kommentarer
Postat av: mamma

Då får du inhandla en väska till, Sanna:) Bra att du är positiv till provet. Nu blir det ju av, när du har anmält dig o allt. Bara o köra på ju...

Ses

2011-01-22 @ 00:43:20
Postat av: Anonym

Hej Sanna!



Jag tror du börjar få hemlängtan . . .

Det ska bli roligt att få träffa dig igen!

Du har ju så mycket att berätta för oss.

Vi ses och lycka till!

Mormor Mariann

2011-01-23 @ 11:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0