andra snödagen i rad

då var det snödag idag igen. och jag kommer ah träningsvärk imorgon haha.. jag, mike och karolina var ute och skottade snö i över en timme idag, 30 cm snö och i plusgrader, det var tuuuungt. annars har vi inte gjort så mkt annat idag, vi kollade på film och nu är klockan redan lite efter 6. och idag är det också två veckor till jag åker hem.. det ni! även om jag inte riktigt vet vad jag tycker om det. ska bli skönt att komma hem, men det har varit så kul här borta också.. men jag åker nog tillbaka inom ett år och hälsar på.

och igår kväll snöade det myycket, normalt tar det 1 timme för steve att köra hem från jobbet, igår tog det 4½ timme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0