4 veckor

Jaha dp har jag bara fyra veckor kvar här borta. Det är skumt. Om några timmar ska vi ringa en au pair och intervjua henne. Hon kom till usa samtidigt som mig och ska förlänga ett år. Så vi får se hur det går med intervjun. I lördags var jag ute för första gången här i usa. Det var kul och jag var 21 för en kväll ^^ vakten verkade inte veta hur man läste ett pass så jag fick inget kryss på handen eller något sånt. På stället vi var på hade de även ett live band som spelade covers på 80's rock, så det var kanonmusik!

Kommentarer
Postat av: Ida Håkansson

Wiiiie! :D Marika och jag måste få leka med dig när du kommer hem :D

2011-01-12 @ 06:42:53
Postat av: Cathrin

Förstår att det måste vara en del mixed feelings inför att åka hem för din del..men här e det ingen mix alls... vi e bara JÄTTEglada över att du snart e hemma igen!!! =)=)=)=) KRAAAM lilla gumman!!!! =)=)=)=)

2011-01-12 @ 18:07:43
Postat av: [ s a n n a ]

Ida: jaaa det är klart!



Cathrin: ja det är verkligen mixed feelings här. Och om jag skulle ha kunnat förlänga tre månader så hade jag gjort det. Men det ska bli ganska skönt att komma hem ändå

2011-01-13 @ 01:28:30
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair
Postat av: mamma

så klart det var kanonmusik om det var 80-tals musik ;)

2011-01-13 @ 11:03:09
Postat av: mamma

hur gick det m intervjun?

2011-01-15 @ 09:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0