3 veckor, 2 dagar

oj tiden går fort. redan på söndag kommer den nya au pairen hit! det är ju bara några dagar. och hon är också svensk så det kommer bli kul att prata lite svenska irl och inte bara över skype ^^

men idag är det snowday som gäller.. skolorna är stängde pga av väder.. det kom ca 1 cm snö igår.. så om 25 minuter ska jag väcka lizz och mike.

hmm what else? vet inte riktigt mer vad jag ska skriva.. just det jag bytte min videokamera igår och den nya funkar kanon. i lördags köpte jag en liten videokamera. bara ett impulsköp så där. det kan ju vara kul att ha när man har två valpar hemma snart :) men power-knappen på videokameran funkade inte riktigt som den skulle, den startade på typ 10:e försöket, och samma sak när man skulle stänga av den. så jag gick bara och visade vad som var fel och fick en ny likadan och den funkar bra :)179 dollar för en videokamera är billigt!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

1 cm!!!!! O de stänger skolorna??????



Spännande med den nya au-pairen... men lite konstigt för dig kanske o ytterligare ett bevis på att det snart är dags för dig att åka hem :S Måste kännas lite konstigt :S



Skönt att det gick bra med bytet utav videokameran iaf =)



KRAAAM på dig lilla sötgumman!!! Ses snart!! =)=)=)

2011-01-20 @ 12:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0