Imorgon flyger jag hem!

Imorgon är det dags. Efter ett år och två dagar i usa kommer jag hem. Eller jag börjar min resa hem iaf. Och imorn ska jag också till posten och skicka hem lite skor och kanske om det är någon som vill ha några reeses? (mamma) så ska jag slänga i så mkt grejer som möjligt i kartongen. För jag tar nog en flat rate box för 55 dollar så kan man slänga i så mkt som möjligt. Bara det väger under 70 ibs. Problemet är bara att den inte är så stor. Men jag kanske kan ta en sväng till forever21 och trycka ner lite saker :) ses snart! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jajaja!

Nu kan vi äntligen börja med våra fettokvällar igen ju :D haha

2011-02-10 @ 06:38:19
Postat av: mamma

Haha Ida, det gör ni rätt i :)

Sanna, Tryck i så mycket du får, glöm inte några av de där solsticken...hur bra som helst ju, även i vinterväder. Nu lyfter du ju redan idag :)Ses imorgon eftermiddag

2011-02-10 @ 09:26:47
Postat av: Cathrin

ÄNTLIGEN!!!!!!! =)=)=)=)=)



Vi längtar efter dig gumman!!!!

KRAAAAM!

2011-02-10 @ 11:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0