I amsterdam

Behöver jag säga att jag inte lyckades sova något på planet? Och behöver jag säga att jag är trött? Nu är klockan egentligen 2.45 för mig och jag gick upp kl 6 igår för att säga hejdå till mike innan han åkte till skolan. Sen gick jag ner och grejede lite med datorn. Väckte lizzy och körde iväg henne till skolan. Hemma sa jag hejdå till steve och sen åkte jag och karolina till lakeforest mall en sista gång och min plan var att hitta massa kläder att trycka ner i min kartong som jag skickade hem. Men jag hittade bara en tröja. Sen packade jag klart allt och så. Och katie kom hem, vi åkte och hämtade lizzy och körde iväg mot flygplatsen. Där sa jag hejdå till dem. Allt gick så fort idag jag har inte fattat att jag inte kommer se dem på länge nu. Nu är det en timme och en kvart till mitt flyg lyfter. Och jag är trött och hungrig. Jag har köpt en parfym men har inte plats för något mer. Jag vill ha choklad också. Kanske ska gå och hitta något att äta. Om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0